Måste bara få visa min prins!

Detta är en bild på Gabriel när han är 1 år, han är helt bedårande tycker jag och det är en av mina favoritbilder. :-)
Har den som skrivbordsunderlägg på datorn och det var så kul igår för Anton fick syn på den och sa att det var Anton. De är ganska lika de två herrarna. Ska bli spännande att se om de kommer vara det längre fram med eller om det mest är i småbarnsåldern.



Jag tar en paus just nu i traderapackning. Har haft en heldel ute som blivit sålt så nu är det en massa att packa och sen ska det skickas vinnarmail. Men det är så skönt att få bort sakerna och få in lite slantar. Spar in dem på ett resekonto och det är kul att se summan växa.
Har väl inte tänkt sitta här hela kvällen utan vi borde hinna med en film med, förhoppningsvis. :-)

Men jag borde nog sova snart. Imorgon ska jag och Anton iväg med min mamma och moster och kika i en massa affärer, kommer nog vara slut efter det. Men jag ska in i en av mina favoritinredningsaffärer och jag hoppas jag hittar något fint att ta med hem. :-)
Gubben ska iväg med de tre större och en kompis till Amanda till badhuset imorgonbitti. Barnen var superglada när vi berätta, vi har varit rätt dåliga på att åka dit. När Martin var bäbis var vi där rätt ofta men sen blev det bara inte av. Var till ett badhus i somras när vi var i danmark och som sagts ovan barnen var superglada. Så de måste ju få komma lite oftare till badhuset. Hade velat följa med men jag kommer inte i min baddräkt och bikini har jag ingen.

Nä nu ska jag ta och återgå till tradera så det blir klart. Ha en fortsatt trevlig kväll.
*kram*

Kommentarer
Postat av: Werali

Vilken sötnos!



Har också skickat iväg en massa traderapaket den här veckan. Så bra att kunna sälja bort det man inte längre behöver.



Ha en fin lördag!



Kraaam

2008-11-15 @ 09:07:24
URL: http://werali.se
Postat av: Annika

Kuul med en Traderare till :-)

Har du provar deras automatiska vinnarmejl, funkar suveränt!! Är ett projekt mindre att hålla reda på.



Recept på Pizzan kommer, många som ville ha det, så jag lägger ut den på bloggen.



Projektet är nu nästintill klart... så resten av kvällen blir det lite mys!



Trevlig lördag kväll!!

2008-11-15 @ 19:15:47
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Postat av: Karin

Åh vilken ljuvlig bild på Gabriel! Han är verkligen en ängel.



Kram!

2008-11-15 @ 21:51:55
Postat av: Jenny

hihi söt :)

ja det ska bli väldigt intressant å se hur ens barn blir lika sen när de blir större :)

Hoppas du hittar ngt fint :)

kramis

2008-11-16 @ 10:57:44
URL: http://familjenav6.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0