Cornelia!

Lite nya bilder på vår lilla tjej. Vår lilla charmis. :-) Väldigt glad och nöjd med livet men hon gråter åt sin mormor och farmor. Varför vet jag inte men jag hoppas att hon kommer över det snabbt då de ska va barnvakt åt barnen till lördagen när jag och gubben ska på Henrik Schyffert.



Hon har så söta skrattgropar i kinderna. Syns inte jättebra på denna bilden.



En sista liten bild från idag på gosegumman. Hon älskar att äta på sina händer och har börjat suga på tummen lite smått. Jag känner mig inte helt nöjd åt det då jag är rädd för att hon kommer bli en tummsugare. Hon tar inte nappen alls, vi har försökt sen hon föddes. Vad gör man?



Nä nu är det snart dags att göra klart Anton inför kvällen, just nu kikar han på Scooby-Doo medans vi väntar på att de andra ska komma hem från gympan. Anton älskar Scooby-Doo och är väldigt förtjust i spöken och vampyrer. Härligt att han inte är rätt lillkillen. :-)

*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0