Härliga Torsdag!

Solen skiner, så härligt. Våren är på ingående och det blommar i rabatten. Saker som gör en glad helt enkelt.
Idag har jag och min vän Linda varit och hälsat på vår vän Karin. Det var så skoj att ses igen, var säkert över 2 månader sedan jag träffa Karin sist, har saknat mina tjejer. Men nu fick vi töla av oss ett par timmar och Karin bjussa på jättego lunch. Tack Karin för en trevlig dag.

Sen så är det sista jobbdagen för gubben denna vecka med och det är alltid trevligt, helg äntligen. Imorgon är det mysfredag, tacos och film med barnen. Ska bli kul att se vad de väljer denna vecka.

Idag ska jag och Anton snart åka på musiklek, han älskar det och det är så kul att se hans förtjusning när vi sjunger. Vissa sånger är roligare än andra och vi har övat här hemma på de som är bra. :-)

Har en liten sovande tjej här i knät så ställningen att skriva på var inte den bästa men vad gör man inte. :-) Måste snart ta och fixa lite mat här så vi hinner äta innan musikleken och gympan men jag har ingen superlust att laga mat idag. Vissa dagar är det tråkigare än andra.

Nä jag får nog masa mig härifrån direkt om jag ska hinna. Får slöa ikväll istället.
Avslutar med en bild på gosiga Cornelia, hon är så glad nästan jämt. *kram*


Kommentarer
Postat av: Karin79

Hej gogumman!



Det var så trevligt att ni ville komma hit och luncha igår. Tre fina tjejer på besök, kan det bli bättre!?! Tusen tack för plantan också. Ser fram emot att få skörda egna vindruvor.



Men så undrar jag en sak, hade inte ni slutat med fredags-tacos? Här i huset vet jag faktiskt inte vad det blir föt mat ikväll. M kommer hem från jobbet 17:30, och jag åker kl 20. Får bli ngt enkelt.



Trevlig helg på dig, vännen



Puss puss och glittrande regnbåge från Karin.

2009-03-27 @ 09:03:18
Postat av: jenny

jaha har du det, ja de blir så söta i den :) :) :)



Naw så söt hon e då gosegumman :)



Vilket jävla dretvåder det blev idag då >< usch :(



Ha det toppen :)

kraaam



mm sockekakan blev jättegod :)

2009-03-27 @ 10:47:01
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0