Henrik Schyffert!



Ikväll har jag och gubben varit och kikat på Henrik Schyffert. Det var riktigt trevligt och kul. Magenmusklerna fick sig en omgång träning. Han körde en show om 90-talet. Det var en hel del som man kände igen sig i, sånt är alltid kul.
Det var trevligt att jag och gubben kunde gå ut ihop med, händer inte allt för ofta.
Tack mamma och svärmor för att ni kom hit och passade barnen. :-)

Annars så har jag haft lite egentid idag då gubben tog med sig barna och sin mamma till Mariebergsskogen. Jag passa då på att träna, färga håret och slappa, så härligt. En trevlig Lördag. :-)

Nu blir det snart sängen här då det är endel imorgon att greja med.
Sov så gott alla. *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0