Magsjukan igen!

Jag blir galen snart på detta. Varför ska vi råka ut för det igen, tredje gången detta år. I natt vakna vi av att Martin ropa på oss, trodde först han hade drömt en mardröm då jag trodde vi inte skulle få magsjuka mer på ett tag. Men nä då, han hade spytt ner sängen. Fasiken vad äckligt det är, stackars lillkillen. Det värsta med magsjukan är just när de kräks i sängen.
När han kom upp så var han superduktig och spydde i hinken. Det är så mycket smidigare.



Alltid ska det vara något, tur att vi inte hade helgen fullplanerad med massa skoj utan nu ska vi vara hemma och mysa istället. Jag hoppas inte att så många av oss blir sjuka utan att detta är över snabbt. Nästa helg ska vi träffa vänner båda dagarna och det vore så tråkigt att få ställa in.

Idag skulle barnens farmor ha tagit barnen och jag och gubben skulle ta en shoppingrunda och ut och käka men men det får bli en annan gång. Snart fyller både Martin och Gabriel år så vi måste fixa presenter åt dem, jag har hittat nån åt dem.

Nä nu blir det snart tacos här och sen mys framför film. Ha en fortsatt trevlig helg. *kram*

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackare, jag håller tummarna att ni blir friska snart...

2009-03-13 @ 19:29:37
Postat av: Simone

Nej vad tråkigt. Stackars Martin och er så klart. Hoppas att det bara är han som blivit sjuk.

2009-03-13 @ 20:26:23
Postat av: Duracellmamman

Usch att Ni skulle åka på det igen :-(



Men nu är det bra eller?

2009-03-20 @ 20:43:14
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0