Shopaholic!

Ja inte jag då, det skulle jag aldrig erkänna. ;-)
Nä men jag är ingen shopaholic men jag tycker det däremot är väldigt trevligt att shoppa.
Ikväll var jag och mina 2 systrar och en vän till oss och kikade på filmen Shopaholic som hade förhandsvisning ikväll.

Det är alltid trevligt att gå på bio och jag älskar sånna här filmer, så gjorde även mina systrar. Vi satt och njöt av en mycket underhållande och mysig film. Satt och log när det gick bra för tjejen i filmen och surade när det inte gick så bra. Filmen hade sina pinsamma stunder som min kära vän kikade på genom fingrarna. Detta var kanske inte hennes typ av film, nä hon gillar mer rysare. Hemska rullar som jag knappt vågar se bakom kuddar. Ja Linda visst har jag rätt?
När vi var yngre, ja rätt mycket yngre brukade hon och jag och en tjej till hyra film ihop lite då och då.
Supermysigt, vi hyrde varsin film, jag valde nästan alltid komedier och helst sånna där killar klädde ut sig till tjejer, Linda hyrde alltid rysare. Sen brukade vi köpa pizza att smaska i oss och avslutade det med glass. GB´s nougatglass på 0,5 liters förpackning som inte finns mer. Fy GB för att ni tog bort vår favoritglass.

Ja iallafall så hade vi en härlig tjejkväll, myspys. När jag kom hem var det helt tyst i huset, gubben hade lagt alla barn. Till och med Cornelia sov men jag måste nog snart väcka henne då jag har två fulla meloner här som gör lite ont. :-)
Men först ska jag och gubben käka lite, blev lite sent ikväll och så ska vi spana in nya avsnittet av 24. Nice!

Ha en mysig kväll ni med. *kram*




Kommentarer
Postat av: Simone

Det var jättekul ikväll:D Får vi göra om fler gånger. Tack så mycket! Ni får ha en trevlig kväll så syns vi snart igen. Kram kram

2009-03-10 @ 21:50:02
Postat av: Helena

Skönt och kul att få komma iväg och inte bara vara mamma hela tiden !!

2009-03-11 @ 13:46:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Jenny

härligt å gå på bio :)

Shoppa e skoj ^^

kram

2009-03-11 @ 17:33:23
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Linda

Du känner mig så väl... Det är min tur att dra med er på en triller nästa gång;) Jag har ju lurat med dig på sådana förut.

Trots alla pinsamheter på bioskärmen så var det en trevlig kväll, tack för det.

2009-03-11 @ 18:32:29
Postat av: Jennie

Vilken mysig dag ni haft!!! :-) kram!

2009-03-12 @ 19:57:22
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0