Sötistjejen!

Var hos min syster och lunchade i veckan och då tog ett par fina kort på Cornelia. Hon är så go lilltjejen. Tack snälla syster för de fina korten. Jag lyckas sällan med mina kort.

Nu i fredags tog vi in hennes barnstol och där satt hon och var superglad uppallad med en filt. Man såg på hela henne att hon älskade att få vara med vid bordet och kika. :-) Hon börjar bli stora damen nu.





Nu blir det lite slappande framför tvn här innan det är dags att kojsa. Är supertrött nu på kvällarna, jag som vart en nattuggla länge och inte gått och lagt mig förrens efter midnatt vill nu helst komma i säng strax efter tio på kvällarna men det brukar bli lite senare än tio ändå.

Ha en mysig kväll. *kram*

Kommentarer
Postat av: Karin79

Åh så söt hon är, lilla Cornelia.



Kram!

2009-03-16 @ 10:48:17
Postat av: Jennie

Va söt hon är lilla godingen :-)

2009-03-17 @ 17:50:29
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0