Cornelia 5 månader!

Idag blir min lilla gosegumma hela 5 månader. Tiden går så fort och det händer en massa nya spännande saker med henne. Hon är oftast så glad och charmig, hela familjens lilla gumma.
Det bästa hon vet är när hennes syskon kommer och gosar och pratar med henne, hela hon lyser upp och hon lyfter sina små goa armar mot dem och oss. Hon vill känna, klappa och nypas i ansiktet. Och smaka på en, inte att förglömma. :-)









Vad har hänt annars här idag då, jag har varit i skolan, sista svängen till Kristinehamn för denna termin. Nu blir det praktik i 1½ vecka och sen hemarbete för att avsluta allt inne på universitetet den 3 juni. Det ska bli så skönt med sommarlov, bara vara med familjen och vännerna utan en massa måsten. Och få läsa vilka böcker jag vill. Har en lång radda av böcker som väntar på mig och som jag längtar efter.

Efter skolan var vi hemma och greja och grabbarna hade en kompis här. En lugn och skön eftermiddag. Plugga lite gjorde jag med men imorgon måste jag plugga hela förmiddagen så jag kommer någonstanns.

Ha det så bra. *kram*


Kommentarer
Postat av: Mia

Kikade in genom familjeliv !! Såg att du var intresserad av sömnad :) Alltid kul med likasinnade... ja och sen har vi ju många barn som en gemensam faktor med ;)

2009-05-10 @ 10:15:33
URL: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0