J...a skitdator!

Är så irriterad på min dator just nu, vet inte vad som händer med den.
Sak för sak slutar bara att fungera utan att man gjort någonting. Jag kan inte längre skriva meddelande i it´s som jag använder mig av när jag pluggar, mitt skype funkar inte vilket jag måste ha på måndag då jag ska plugga ihop med en klasskamrat och fixa klart vårat arbete. Jag kan inte logga in på apoteket, fk ja inget som har med e-legitimation att göra.
Så trist.
Och jag behöver verkligen fixa allt detta ikväll helst. Morr, morr, morr.

Är extra grinig och trött idag, denna vecka har varit för stressig, min mage mår inge bra alls. Ont hela tiden. Mina symtom stämde in på magkatarr, jag hade allt utom två symtom. Nästan fullpott, undra vad man vinner. :-P

Nu är halva vfun gjord och det är faktiskt rätt skönt, inte för att jag inte trivs eller för att det är tråkigt för det är ett trevligt ställe men jag är så trött och så stressad. Jag behöver sommarlov och bara få vara.
Det var lite väl tufft att plugga när man har en bäbis, ja inte bara en bäbis utan sen är det ju fyra godingar till som ska ha sitt och alla aktiviteter. Jag har hamnat efter i plugget och det känns så jobbigt, har inte hunnit skriva allt jag ska på vfun, arbetet har jag bara kommit en sida av nio och sen har jag ett fall som jag bara skrivit en fjärdedel på. Gah!!!!

I tisdags när jag sluta vfun så hämta jag Gabriel och åkte direkt till ögondoktorn med honom då han sett för dåligt på 6-årskontrollen. Men i tisdags såg han perfekt, knepigt. Men skönt för honom, inga glasögon som kan gå sönder när han leker. Men han blev lite besviken gograbben, han ville ha glarrer han. :-)
Onsdagen bestod av lite vila när jag kom hem innan det var dags att åka på föräldramöte för Amanda och hennes nya skola. Jisses så stort det är på Norrstrand, särskilt om man jämför med den lilla skolan hon går på nu. Nu sitter de och käkar i klassrummen men till hösten blir det stor matsal och barn ända upp till nian.
Men föräldramötet var intressant, rektorn talade sig varm för musikklasserna och det kommer nog bli så otroligt kul för Amanda att gå där. Ena bästisen börjar ju med henne också så hon känner ju en iallafall. Barnen var med igår på mötet och efter att vi föräldrar fått suttit och lyssnat på rektorn så övade barnen in två låtar som de sen sjöng för oss. Nice! :-)

Idag efter vfun var det snabbt hem och käka innan jag, Anton och Amanda åkte på musiklek i kyrkan. Anton fullkomligen älskar det och han sjunger och dansar och klappar. Det är så roligt att se honom för det är verkligen hans rätta miljö. Ska bli kul att se vad han kommer ta sig för i framtiden om hans kärlek för musik kommer fortsätta och om han kommer välja en bana inom det. Gärna för mig. :-)

Nu ska jag och gubben ta och kika lite på prison break, sen blir det att plugga lite för mig innan sängen.
Sista dagen imorgon innan helgen. Amanda ska på disco och vi andra ska bara mysa. Se någon bra film och käka ben&jerry. :-)
På lördag blir det grillning här hemma med tre andra par från området som vi lärt känna och deras barn. Kommer bli superkul, de är så mysiga allihopa och barnen kommer ha så skoj. Det kommer nog bli mer sånna träffar framöver. :-) Men vad ska man grilla? Finns ju så mycket gott, måste komma på något ikväll för det ska handlas imorgon.

Nä dags att logga ut och se hur det går mr Scofield. Ha det så bra. *kram*

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon!!



Hihi, jag har oxå funderat på om det var du...

Tänkte att jag skulle fråga, men inte blivit av.

Komiskt att ingen frågat.

Ha en trevlig helg

Helena

2009-05-16 @ 08:57:27
URL: http://lottiec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0