Snyft, helgen är redan slut!

Denna helg har varit helt underbar och som allt annat som är underbart tar det slut alldeles för fort. Jag har tankat energi i massor. Har till och med hunnit plugga lite, ja inte så möe som behövts men jag är på god väg och en sida till har det blivit. Har hunnit kolla igenom böckerna jag har och fått lite mer idéer. :-)

Igår lördag så vakna man till strålande sol men efter hand så kom molnen in och det blev kallt. Inte det bästa vädret för en grillkväll. Men vi trotsade vädret och körde igång grillarna. Vi hade dukat upp långbord på altanen och det var så mysigt att sitta ute och äta. Barnen lekte och hade roligt och vi vuxna pratade en massa. Man kan inte tro att det var 12 barn här för ljudvolymen var inte så hög. Efter maten så frös vi endel och barnen ville leka inne så det blev naturligt att ta kaffet inomhus.
Tack Sara, Peter, Karin, Staffan, Lotta och Fredrik för en jättetrevlig kväll, det får vi göra om snart. :-)

Idag har vädret varit högsommar väder, varmt och så härligt. Har pluggat lite och sen varit ute och grejat i trädgården, men det tar ju sån tid. Det finns så många projekt här hemma som ska fixas så småningom. Önskar att jag hade all tid och alla pengar i världen. Hann med en prommenad idag med medan grabbarna var på fotbollsträning. Det var kul att träffa Linda och töla med henne en stund.

Imorgon är det dags för vfu igen, sen hem till en vän en snabbis. Ska bli kul att ses. Kvällen kommer bestå av pluggande i massor.
Måste börja förbereda för Amandas kalas med, det drar ihop sig, en månad kvar och en massa som ska fixas. Hawaii-tema, det finns mycket roligt som man kan göra med det. Och idéer har jag, jag hoppas att det ska bli bra.

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll.  Här blir det nu Prison Break. *kram*


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja tiden går för fort när man har kul :)



Åh hawai tema fräskigt. ta kort å visa sen efter :)



Tack för orden i min blogg krama

Känns blää. har så ont i munnne nu med, fått blåsor av det oxå :/



kraam

2009-05-21 @ 09:49:25
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0