Det snöar!

Har ganska precis vaknat här nu. Ja egentligen vakna jag vid 6-tiden och gick upp och käkade frukost och var uppe tills gubben och barnen åkt iväg till dagis, skola och jobb. Men sen så somnade jag. Hade huvudvärk imorse igen som var jobbig. Igårkväll så massera inte gubben min nacke och det märktes skillnad. Han gjorde det i lördagskväll och igår söndag hade jag mindre ont i huvudet.
Så nu står det massage på listan inför varje kväll. Använder tigerbalsam med så man stinker ju en heldel.

Åh vad fint det är utanför mitt fönster nu. Det snöar, jag blev så glad när jag såg det vid uppvaknandet. Det ska va snö nu.

Har nyss pratat med fk också, skrev ju förra veckan att de strulat till det med mina pengar så att de har dröjt. Inte kul alls och som vanligt när jag inte har pengar så vill jag ju shoppa en heldel. Men men, nu så var allt klart iallafall och hon hade skickat ut pengarna så på onsdag är jag lite rikare. Tack fk för pengarna. :-)

Nu ska jag bara slänga iväg ett mail till en av studievägledarna på universitetet för jag var in på min sida på hemsidan och där är min studieplanering borttagen, det står inte att jag är godkänd på kursen ( vilket jag är ) och jag har fortfarande inte fått någon praktikplats. Visst jag ska ju inte iväg på praktik förens i april, maj eller när den ligger men jag är lite nyfiken på vart jag hamnar.

Efter det ska jag skriva färdigt adventssagan. Har ju ett par dagar kvar, orka inte så många igår och när barnen kommer hem idag ska den hänga uppe. Men det ska jag fixa.

Ja jag kanske skulle göra det direkt så får jag blogga när det är klart istället. :-)

Ingen bäbis på g än heller, nu är det en vecka kvar till bf och jag hoppas att lillbäbis dyker upp innan dess. Det blir spännande att se vilken dag hon föds. Ha det så bra nu allihopa. *kram*

Kommentarer
Postat av: flowie

Ja tänk bara om snön hade kunnat ligga kvar oxå.. längtar verkligen till snön kommer på riktigt så vi får åka en massa pulka med barnen :-) Vad är det för adventssaga du skriver? nyfiken :-p

Ta hand om dej o hoppas bebis kikar ut snart :-) kram igen!!

2008-12-01 @ 19:29:48
URL: http://http://flowie.blogg.se/flowie/
Postat av: GUINEVERE

Var med och tävla om TVÅ bloggdesigner, bli vinnare till en utav dem :)



http://bloggingbyguinevere.blogg.se/2008/december/utlottning-av-tva-bloggdesigner.html

2008-12-01 @ 20:11:39
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0