En trevlig dag!

Idag har vi hunnit med massor och mitt huvud har bara gjort lite ont, vilket är helt okej om man tänker på gårdagen. :-) Förmiddagen ägnades åt städning, men hur mycket vi än städar når vi aldrig fram tycker jag. Men det är nog för att vi inte bara städar vanligt utan rensar bort så mycket med.
Vem är det som är här och dumpar av en massa saker?
Har vi verkligen köpt eller fått allt detta som vi nu gör oss av med. Men visst märks det att vi röjt bra länge nu och slängt och gett bort en massa. Det har minskat och det känns bättre men vi är inte riktigt framme än bara. Idag röjde vi på Gabriels rum, blev mycket bättre.
Sen fick vi upp lampa och wallies på Cornelias rum.

Så mycket mer hann vi inte på förmiddagen innan det var dags för lunch och efter det ville vi passa på att ta oss ut i pulkabacken. Det gick fort idag och Anton var underbart glad. Så fort han kom ner så ville han upp igen och åka mer. Gabriel och Martin träffade på en kompis som följde med hem sen. Kul för dem att få leka lite.

Idag kom min mamma, systrar och svåger på besök och lite senare även min moster. Mycket mycket trevligt. Vi käkade tacos och tölade en massa. Vi är väldigt bra på att töla i min familj och jag älskar det. Efter maten blev det lite bowling, ja jag bowlade inte men kikade på. Jag fortsatte att töla istället. :-)

Anton har provat att bowla och gillar det massor nu. Gubben gjorde en egen mii åt honom, haha, inte helt lik men ack så söt. :-)

Ja vad säger ni om Melodifestivalen?


Jag måste erkänna att jag var inte helt såld på någon låt, snarare rätt så besviken. Vart hittar de alla låtar och är det de bästa av alla tusentals som skickas in?
Nä nu ska jag glömma dessa låtar och hoppas på bättre nästa helg.

Nu blir det film här, börja kika på en igår som vi inte hann se klart eller snarare var det en serie i fyra delar och vi orkade bara två av dem. Men den var riktigt bra. Främmande fågel av Anna Jansson med Eva Röse i huvudrollen.


Ha en fortsatt trevlig lördagkväll. *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0