Fortsatt dålig här!

Jag har tyvärr inte blivit något bättre och tappar hoppet emellanåt här hemma. Men jag vet ju att jag inte kommer att vara så här för alltid, det tar väl bara sin tur att bli bättre vad det än är.
Det gör fortfarande supermegaont när jag sväljer mat eller dryck. Någon som haft samma symtom?

Känns som min bröstkorg sprängs och att det brinner där inne. Jag vet ju inte riktigt hur det egentligen skulle kännas men om jag får gissa så är det så det känns.
Har haft lite ondare i revben, rygg och bröstet ändå vilar jag bara. Vågar inte ens lyfta Cornelia ifall det är något med musklerna. Ja allt är så knepigt.

Gubben min vill att jag iallafall hör av mig till akuten idag för att få lite bättre smärtstillande än panodil som inte riktigt hjälper.
Men den jag medicin jag kunde få skulle göra att Cornelia blir tröttare och slöare om hon ammas och det känns ju inge vidare. Försöker kämpa på och stå ut, en timme i taget.

Får bara en sån panik varje gång jag måste dricka för jag vet ju hur ont det gör. Har ständigt ett glas med vatten och sugrör nu och försöker få i mig det så. Men det blir ju så frustrerande för när man är så törstig så vill man ju bara svepa vattenglas efter vattenglas.

Det positiva är att jag blivit av med mitt colaberoende och mitt sötsug. Som bortblåst och det är jag tacksam för. Det enda jag drömmer om är vatten, isvatten. Att få dricka massor tills man får brainfreeze.

På torsdag har jag fått tid för gastroskopin, skönt att få den gjort men jag är nervös inför den. Kommer säkert behöva få lugnande. Tror inte det skulle funka annars för dem att köra ner den där slangen i min hals.

Nu ska jag ta och gosa med lilla Cornelia här och underhålla några grabbar. Ha det så bra. *kram*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Det låter inte som du mår så bra just nu men jag hoppas att det snart vänder för dig. Man blir ju orolig när du inte kan dricka och äta. Passa dig så att du inte blir uttorkad. Tänker på dig

Kram från Ulle

2009-02-17 @ 09:29:37
URL: http://ullebulles.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Hej, har själv gjort gastroskopi och var såååååå nervös för det. Avbokade! två gånger innan jag kom dit. Men min upplevelse av gastron är inte negativ överhuvudtaget faktiskt. Fick lugnande och trots jag var vaken så har jag inget minne alls utav obehag. Kommer ihåg allt men ändå inte på nåt konstigt sätt.... Så jag tror det kommer gå jättebra. Skönt efteråt att ha gjort det och veta hur det ser ut. Lycka till

2009-02-17 @ 09:48:00
Postat av: Pernilla

Hej, har själv gjort gastroskopi och var såååååå nervös för det. Avbokade! två gånger innan jag kom dit. Men min upplevelse av gastron är inte negativ överhuvudtaget faktiskt. Fick lugnande och trots jag var vaken så har jag inget minne alls utav obehag. Kommer ihåg allt men ändå inte på nåt konstigt sätt.... Så jag tror det kommer gå jättebra. Skönt efteråt att ha gjort det och veta hur det ser ut. Lycka till

2009-02-17 @ 09:48:01
Postat av: Pernilla

Hej, har själv gjort gastroskopi och var såååååå nervös för det. Avbokade! två gånger innan jag kom dit. Men min upplevelse av gastron är inte negativ överhuvudtaget faktiskt. Fick lugnande och trots jag var vaken så har jag inget minne alls utav obehag. Kommer ihåg allt men ändå inte på nåt konstigt sätt.... Så jag tror det kommer gå jättebra. Skönt efteråt att ha gjort det och veta hur det ser ut. Lycka till

2009-02-17 @ 09:48:01
Postat av: Duracellmamman

Skickar MASSOR av styrke kramar till Dig Gumman!!

2009-02-17 @ 20:59:35
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Helen

Krya på dig och ha en så bra dag som det går

2009-02-18 @ 09:52:54
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Pia

Du är utmanad

2009-02-18 @ 17:44:11
Postat av: Jenny

Men usch då :( Gumman

Jobbigt att de fortfarande håller i sig :(



Kramar om

2009-02-18 @ 18:01:14
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade hoppats att du blivit bättre nu... men vi får hoppas att de hittar vad som är fel. Grya på dig gumman.

kram Linda

2009-02-18 @ 18:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0