Fredagen den 13:e, en otursdag!

Nu var det ett tag sedan jag var här igen, vet inte vad som händer. Har inte mått något vidare på sista tiden.  Kännt mig lite deppig tyvärr men det blir nog bättre snart, brukar ju bli det. Får nån sån här period ibland.
De sista dagarna har jag dessvärre fått ont i muskulaturen igen runt bröstkorg och rygg som jag hade när Cornelia låg i magen. Det gör ont hela tiden men ännu värre är det när jag ska svälja något, knepigt, varför gör det ondare då? Använder man de musklerna då eller?

Så vad har vi gjort de senaste dagarna. Vi har åkt pulka ett par gånger. Var till en annan pulkabacke än den som är vid oss och denna är mycket större och går mycket fortare. Barnen åkte som bara busen. Martin hade dock lite otur och ramla och fick en massa snö i ansiktet så han ville inte åka mer än 2 gånger.

Idag när jag gick in på min blogg så hade jag fått en kommentar från min goa vän Linda som fick mig att bli super sur, ja inte på henne, hon är min gogumma fortfarande.
Nepp utan hon meddelade bara att Sims3 som vi väntat och längtat efter länge länge och som skulle komma ut den 19 februari nu är uppskjutet till 4 Juni. Gah, jag vill inte vänta längre.

Jag spelar ju visserligen inte sims ofta och jag har ju 2:an men ändå, jag har ju längtat så länge redan så fyra månader till känns blä just nu.

Vad mer tråkigt har hänt än så länge idag, hemmet ser ut som skrutt men det började det göra redan i förregår ( jag som rotat ut alla säljes på tradera-kläder och lagt i vardagsrummet ), sen så blev söndagens picknick med goda vänner inställt. Men så är det, saker kommer emellan. Ska ta oss iväg på picknick ändå men den kanske ändras lite. Ja vi får se hur det blir.

Nu hoppas jag inte det blir fler tråkigheter idag utan att dagen flyter på. Sen hoppas jag på att jag mår bättre under dagen och att morgondagen blir trevlig, ska ev träffa ett par andra vänner och antingen fika hemma ihop eller pulkabacken. Spelar ingen roll vilket bara men ses. En tur till min mamma skulle jag vilja ta med.
Och så ska jag ta en prommenad med godingen Linda, ut och röra på fläsket lite. :-D

Ha en fortsatt trevlig fredag och ta hand om er. Hoppas inte otursdagen hittar er. *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0