Sakta men säkert...

börjar jag att bli bättre. Känner mig aningens aningens bättre. Gör inte lika ont idag som igår. Men i förregår kände jag mig med lite bättre och så fick jag bakslag igår. När jag sväljer är det fortfarande hemskt men det är den ständiga smärtan som blivit bättre och det är väldigt skönt.

Man blir helt trött av att alltid ha ont och det känns som jag senaste veckan gått omkring som i en bubbla. Men nu vill jag att den spricker och det är dags att återvända till verkligheten. Jag saknar att ha energi till att hitta på saker, träffa folk, shoppa, ja allt jag gjorde innan.

Igår var vi hemma mest hela dagen, barnen lekte med kompisar. Ett tag hade vi bara de 2 minsta hemma, mysigt för omväxlingsskull att få ha dem lite mer för sig själva. Vi passade på att baka lite bullar.
Min mamma och syster kikade förbi under tiden. Det var mycket trevligt att få töla lite med andra än gubben.
Jag och familjen skulle ha varit på en 60-års fest igår. Två av våra kompisar som fyllt 30 men jag hade för ont för att orka mig iväg. Känns så otroligt tråkigt för det hade varit så kul. Dit skulle även komma en vän som jag inte sett på flera år och jag saknar honom. Måste ta och höra av mig till honom nu när han är tillbaka i stan så vi kan ta och ses.
Blä på detta men jag har lärt mig min läxa.

Idag ska jag försöka ta mig iväg en liten sväng till pulkabacken, en kort prommenad är nog skönt. Sen så kommer ett par vänner hit till oss i eftermiddag. Ska bli supertrevligt att ses och töla bort en liten stund.

Men imorgon hoppas jag att jag är ännu bättre, sportlov här hemma hela familjen och då vill man ju orka lite. Eventuellt ska vi åka till badhuset.

Nepp dags att mata Cornelia så vi kommer iväg.
*kram*

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Skönt att Du börjar må bättre Gumman!! Håller alla tummar & tår för att Du snart ska vara helt i form igen!!



Klart Du ska komma på Mammablogg Galan!! Kommer bli super kul! Och ännu roligare att faktiskt få träffa Dig som jag läst om så länge i verkliga livet!



Så skynda nu och förhandsboka en biljett... vi har bara 100 st...



Massor av kramar!

2009-02-23 @ 15:49:54
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0