Willy Wonka



Barnen sitter och kikar på Kalle och Chokladfabriken här, till och med Anton har fastnat för den. Den är ju så underbar. Cornelia ligger och sussar men jag ska strax ta upp henne för hon har sovit lite mycket idag men jag tänkte passa på att blogga en snabbis innan.

Idag har jag varit på stan med min kära syster, det var supertrevligt och jag längtar till vår nästa tur på stan.
Vad mycket fint jag hittade, kunde ha köpt en heldel men jag måste veta vart jag ska ha sakerna innan jag köper dem. Får åka ner snart igen. Det blev lite till Cornelias rum och en jättesöt klänning och hatt till henne som hon ska ha nu i sommar. :-)
Jag var ute efter en ljuslykta att ha på vår hylla i sovrummet och hade siktat in mig på en huslykta som jag sett på nätet. Men jag ville köpa den här, dock verkar det som jag får beställa ändå.

Efter stan var det dags att hämta barnen, gick supersmidigt idag med. De stora grabbarna var ute och färdig klädda och det underlättar så, för då behöver jag inte vänta på en Martin som kan ta en herrans lång tid på sig när han ska klä på sig. Den herren har inte bråttom. :-)

Nä ni får ha en fortsatt trevlig dag. *kram*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen!

Nu har jag fyllt på ytterligare i bloppisen, allt är såklart rent och fräscht. Kika in! :-)



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kram Rebecca

2009-02-04 @ 20:50:27
Postat av: Anonym

Hej tjejen!

Nu har jag fyllt på ytterligare i bloppisen, allt är såklart rent och fräscht. Kika in! :-)



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kram Rebecca

2009-02-04 @ 20:51:35
Postat av: Duracellmamman

ÄLSKAR den filmen!! Så bra!!



Här sorteras det bort i samm takt som barnen växer ur kläderna. För även fast jag säkerligen ska få fler, så vill jag ju köpa nytt;-)



Önskar dig en UNDERBAR torsdag!!



Massa kramar!!

2009-02-05 @ 01:40:35
URL: http://duracellmamman.se/
Postat av: Ami

Åh, den filmen är ju helt underbar!

2009-02-05 @ 10:15:25
Postat av: jenny

Gott med en dag på stan så :)

kraaam

2009-02-06 @ 20:43:24
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0