Så trött idag!



Min lilla sessa har fått för sig att vända på dygnet de sista dagarna och denna natten var mindre kul.
Först efter fem så somnade hon och jag. Nu känner man sig som en zombie. Igår sov hon lite länge på dagen och pga att vi har endel att greja med hemma så får hon sova. Men idag ska jag försöka hålla henne vaken lite mer för att vända rätt dygnet igen. Blir att bada och busa en massa.

Men först ska både hon och jag vila lite mer nu på förmiddagen så får gubben ta de andra. Sitter här med frukost och huvudvärkstabletter så det ska nog kunna fixa till mig.

Snöar gör det här med även om det är det lilla än så länge. Mamma prata på att det skulle väldigt dåligt väder imorgon och att hon då ska gå i ide. Men det återstår att se om det blir så. Det får gärna bli lite mer snö, barnen var ju så glada när vi var till pulkabacken.

Nä dags för lite vila nu. *kram*

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej vännen! Dessa sjukdomar är inte roliga! Håller med dig att snart borde det sjutssingen ta slut nån gång. Har du lust att ta en fika när vi allihop är friska och krya? Jag är så nyfiken på din lilla tös! :) kram

2009-01-23 @ 13:07:09
Postat av: Jenny

åh vad jobbigt :/

hoppas hon vänder rätt snart igen

kraaaam

2009-01-23 @ 13:52:17
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Annica

Usch inget roligt med sjukdomar och vända dygn!



Hoppas ni kryar på er snart.



Kramis

PS. Jag hittade hit via duracellmamman. :D

2009-01-23 @ 19:26:37
URL: http://minstorafamilj.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0