Simone 20 år och Cornelia 7 månader! :-)

Stort Grattis Simone på din 20-årsdag. Hoppas att du får en jättemysig dag vännen min.
Tänk att min minsta lillasyster redan är 20 år, tiden har gått rätt fort. Kommer ihåg hur jag skämdes först när mamma berätta att jag skulle få ett syskon. 12 år var jag och då vet man hur bäbisar blir till. :-D Lite pinsamt att andra kunde se vad min mamma och pappa gjort. :-D
Men du var så underbar, en sån söt liten bäbis som man inte kunde annat än att älska. Vi var så stolta över dig och ville visa upp dig för våra kompisar och alla ville kika på dig. :-) Du har växt upp till en otroligt fin tjej med många fina tankar och många härliga drömmar och jag håller tummarna för att alla kommer gå i uppfyllelse.

Det ska bli väldigt trevligt att få fira din födelsedag imorgon. Då kommer vi hela stora skaran. :-)

Idag på Simones födelsedag blir även Cornelia 7 månader. Min lilla tjej börjar också bli stor. Sitter jättebra själv och har börjat ställa sig upp i krypställning. Dock tar hon sig inte frammåt än utan det går bakåt istället. Ser att två tänder är på g i nederkäken. :-)

Här är två bilder från idag på Cornelia och en med Amanda. Söta systrar men inte är de så lika inte.




Och några bilder från helgen. Vi gjorde minimonster med grabbarna och det gillade de massor och monstrena blev så fina. :-)










Cornelia satt mest och spanade in alla monster. :-)



Och sist en bild från när Cornelia sitter och leker på sitt rum. Gosegumman min. :-)



Bonusbild:



Så träligt att vädret är så grått idag med, visst att det var jobbigt när det var varmt så svetten rann om en men hellre det än regn iallafall. Det kommer vi få tillräckligt av i höst. Nä jag vill ha en massa mer sol så vi kan göra en massa mysiga utflykter. Idag har vi inte bestämt än vad vi ska hitta på utan vi går och såsar omkring hemma fortfarande. Har ett par projekt som ska bli klara hemma men mer än det.

Nä dags att fixa lunch till ett gäng hungriga barn här. *kram*

Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

Men gud att hin redan är 7 månader!

Vaa var tar tiden vägen

känns som det var bara några få månader sen du fick henne,' Känns iofs som det var 6 mån sen jag födde Linnea så ^^



2009-07-10 @ 11:04:32
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilka söta små monster ni gjort!!

Vad har ni gjort dem av ?

2009-07-10 @ 18:37:49
URL: http://lottiec.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Vilka härliga bilder på din familj...

:-)

2009-07-14 @ 09:39:43
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Hanna

vilka söta små monster (och barn!) hur har ni gjort dom?? -monstrerna alltså, ahaha!! ^^



kram

2009-07-14 @ 10:35:36
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Jasmine♥

Hej! :)

Allt bra med dig? :)

2009-07-14 @ 11:15:57
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0