Vi lever på hoppet här.

Än har ingen spytt mer och snart har det gått 48 timmar sedan Martin spydde sist. Så härligt, dock kan man ju inte ropa hej än. För de andra kan ju börja kräkas närsom, det går ju så fort. Men jag hoppas iallafall, vi har varit tillräckligt sjuka här.
Tycker så synd om Gabriel och Martin här, de skulle varit på pyjamasparty hos en dagiskompis här igår men fick nu vara hemma. De som sett fram emot det. Kalaset skulle egentligen varit förra helgen men då blev hon sjuk och de sköt på det en vecka och nu blev Martin sjuk. Så typiskt.

Igår var jag rätt dålig på eftermiddagen, men jag tror inte det var magsjukan. Hade feber, var så trött och hade magkramper, de där jag får ibland. Hatar dem.

Men idag mår jag iallafall mycket bättre förutom träningsvärk. Tränade boxning på wiin igår, jäklar vad jobbigt det var. Man kände att man hade lite muskler under all bomull. Det var riktigt kul och jag längtar redan efter nästa gång, få se om jag orkar trotsa träningsvärken och träna lite senare idag. Nu har vi tänkt oss att gå ut snart i trädgården och få lite luft. Har varit inne alldeles för mycket nu.

Ja vad ska man säga om melodifestivalen igår, hmmm. Jag var nog inget större fan av vinnarlåten men smaken är ju olika. Blev ganska överraskad av att den vann. Fanns många andra jag hellre sett vinna. Hade varit bättre att skicka Henrik Dorsin till Ryssland. Hans Tingeling sång är ju bara för rolig.

Nä nu ska jag nog ta hand om en liten gnölis här och försöka få på oss alla kläder och komma ut.
Ha det så bra idag. *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0