Annandagjul 2008.

Så är ännu en dag till ända. En riktigt trevlig dag. Fick en chock när jag vakna imorse och klockan stod på halv nio. Inte brukar vi få sova så länge men barnen var nog trötta. Amanda hade visserligen varit vaken sen sju men hon tycker om att greja på sitt rum på morgonen.

Efter frukosten gjorde vi oss klara och begav oss av till bergvik för att kika lite på mellandagsrean och veckohandla. Jag orkade typ bara med Lindex för det var så otroligt mycket folk. Hittade lite kläder till Cornelia. Sen var jag in på pop och bytte en julklapp som var för liten till Cornelia. Tog en windstopper åt henne istället så nu har hon vårjacka. Blir jättebra det. :-)
Skippade H&M och Kappahl, får ta de affärerna en annan dag.
När vi shoppat färdigt bar det av till min mamma för lunch. Det var mycket trevligt och gott. Lutfisk var det som stod på menyn. Ja och köttbullar för de som inte gillar fisken. Mina barn käkade inte det förutom en pyttebit som Anton smakade.
Käkade en massa choklad med hos mamma så jag fick ont i magen.

När vi väl kom hem så var det dax för kvällsmat, tacos i vanlig ordning och det kändes väldigt gott efter all julmat. Anton var trött så han somnade strax efter maten i soffan där vi bänkat oss för fredagsmysfilm. En galen jul var filmen vi såg idag. Lite rolig film och barnen gillade den. Men jag var så trött så jag nickade till i slutet och efter att den var slut så somna jag och Cornelia på soffan medans gubben natta de tre stora barnen. Nu är jag vaken igen men inte så jättepigg. Blir väl att gå och lägga sig snart.

Imorgon blir det en lugn hemma dag, barnens farmor och farbror kommer upp efter lunch. Blir trevligt att se dem. :-)

Ha det så bra. *kram*

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken härlig dag Ni har haft!!



kramar i massor!!

2008-12-27 @ 00:46:08
URL: http://duracellmamman.se/wordpress
Postat av: Jenny

ååh kan tänka mig att det var mkt folk där ><

Mysig ni verkar ha haft :)

kraaaaaaaaaam

2008-12-27 @ 08:34:56
URL: http://familjenav6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0