Cornelia 1 vecka idag!

Tänk att min lilla prinsessa redan är 1 vecka gammal. Jisses så denna vecka gått fort. En vecka full av gos och mys.
 Här kommer en liten bild på henne från idag.


Så vad har vi gjort mer än att gosa idag då. Varit hemma mest hela dagen. Orkade mig ut på en liten prommenad idag iallafall, haha. Typ 2 gator bort för att hämta grabbarna hos en kompis och visa upp Cornelia för våra bekanta. Det var så skönt att komma ut en liten stund, har ju mest varit inne denna vecka, då det gör ont att gå fortfarande.
Sen så har jag även fixat ihop en kattdräkt till Amanda som skulle på maskerad idag. Fixa svans och öron åt henne. Hon blev den sötaste katten i stan.


Min stora tjej, kan inte fatta att hon redan är 9 ½ år. Hon är så gullig min tjej. :-)

Eftermiddagen ägnade jag mest åt amning medans gubben min bakade, fixa mat och gjorde julgodis. Ja han var som en bläckfisk eller kanske som en kvinna som kan göra en massa saker samtidigt. :-D
Anton har varit så go idag och sjungit en massa. När Anton är glad så är han glad i hela kroppen och helt ljuvlig och precis så är han när han är arg med, han är arg i hela kroppen. Inte så mycket mitt emellan där inte. Idag trillade han och slog i läppen så nu har han en stor fläskläpp som gör ont, stackars lillprinsen.

Ikväll har jag och gubben kikat på film, Bucket list. En mycket bra film som jag kan rekommendera. Efter det kikade jag klart på You´ve got mail som jag började på härom dagen. Jag är ju ett stort fan av alla romantiska komedier och kan se dem om och om igen. De får mig att må bra och denna film gillar jag skarpt.

Nä nu är det dags att pysa i säng då det är upp tidigt imorgon och få iväg barn till skola och dagis. Sen ska vi till bvc på första mötet. Ska bli kul att se om Cornelia har kommit upp i sin födelsevikt. Efter det hoppas jag att jag orkar åka en sväng till bergvik. Måste ha någon ny tunika inför jul och nyår. Har inte köpt kläder på typ hela hösten och även om jag egentligen inte vill köpa nu heller då jag inte tänkt vara så här stor så länge till så vill man ju ändå ha något nytt på jul.

Nä sov så gott och dröm sött. *kram*

Kommentarer
Postat av: Annika

Nejmen liten då vad söt hon är!!! Har alt gått bra så här långt??!



Kramis

2008-12-15 @ 01:41:42
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Postat av: Jenny

Oj vad fort det har gåttt!!!! Så söt hon är! :)

hoppas allt e bra med er .

åh vilken tjusig katt! :)



kraaam

2008-12-15 @ 12:31:53
URL: http://familjenav6.blogspot.com/
Postat av: Werali

Ja tiden bara rusar! Önskar man kunde pausa ibland så an kunde njuta längre av vissa stunder...

Söt Amanda blev som katt =)



Kraaam

2008-12-15 @ 19:56:16
URL: http://werali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0