Dagens första morr!

Har precis varit till bvc där vi skulle vara på inskrivning för Cornelia, detta är andra gången som vi fick tid. Första gången var i måndags men när vi kom dit var hon sjuk så det blev inget. Sen så ringde hon i tisdags eller i onsdags till oss och pratade med gubben.
Ny tid nu den 19:e kl. 10.00. Vi kommer dit med Cornelia och våra grabbar. Då är det en annan bvcsköterska som undrar om vi har tid där nu, ja säger vi, vi ska till .... Jaha men hon har sin lediga fredag idag får vi då veta. Morr, uh så irriterande. Får iallafall veta att hon skrivit att vi ska vara där den 22:e nu på måndag. Jag blänger lite surt på gubben och undrar om han inte hört fel men nej han är helt säker på att hon sagt 19:e till honom.
Visst kan man göra fel och hon blandade kanske ihop dagarna men just att det nu är andra gången som vi åker dit i onödan känns så töligt. Det är inte helt smärtfritt att få med Anton då han trotsar en hela tiden.

Nä nu ska jag lämna det bakom mig och inte störa mig mer idag och hoppas på att inskrivningen äntligen blir av nu till måndagen. Passade på att hoppa in på apoteket iallafall när man ändå var där.
Nu sitter jag här och slösurfar med Cornelia medans gubben, Gabriel och Martin bygger bord och Anton leker med sin aquadoodle. :-) Ska snart ta och fixa lite lunch här men först kolla lite favoritsidor.

*kram*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men åååh!!!!! Förstår att du blir sur!

men ta å byt till Anette! Hon är kanonbra ocvh hon är där!!!! ^^

Kraaaaaaaaam

2008-12-19 @ 20:36:35
URL: http://familjenav6.blogspot.com/
Postat av: Annika

Åhh vad arg jag hade blivit!!!

2008-12-20 @ 11:35:29
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0