En lång dag!

Denna dagen har kännt väldigt lång av någon anledning, varför vet jag inte. Kanske har att göra med att jag inte ens varit utanför dörren denna dag. Hemskt är det, det är ju så skönt att komma ut en sväng så varför kan man inte bara masa sig ut.
Förmiddagen ägnades åt lite städ och byte av sängkläder vilket i sig medförde en massa tvätt.

Efter lunch tittade barnens farmor och farbror hit och det var trevligt. Fikade och spelade en massa wii. Anton var så söt, han ville också spela wii fit men han var ju inte så jätte haj på det. Mest gullig bara.
 
Ikväll när barnen hade gått och lagt sig var det faktiskt väldigt skönt för jag är megatrött och ska ta och pysa i säng nu. Cornelia har varit rätt tjorvig nu under eftermiddagen och kvällen. Inte sovit några långa stunder alls utan vill bara äta och vara hos mig. Så fort hon kommer till gubben så hojtar hon.
Det känns i mina leder att jag bärt henne endel.
Så trist att mina leder börjar värka igen, har varit så skönt när de varit bra. Men blir de värre så får jag ta och boka in en tid hos min reumatolog igen och påbörja ny medicinering. Händerna måste funka när jag börjar skolan igen.

Nä detta inlägg fick bli megasuperkort. Bäst jag tar Cornelia nu för hon vill inte längre vara hos sin pappa skriker hon. Hoppas hon somnar sött nu bredvid mig så jag med kan somna sött. :-)

Godnatt och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0