Godmorgon och Godnatt!

Gäsp! Idag är jag trött, vet inte varför egentligen, visst att jag läste till sena natten men jag fick ändå sova en fyra timmar i sträck vilket händer väldigt sällan nu för tiden.

Idag har jag ingen lång lista alls och det är så skönt, dammsuga här hemma och fixa igång en tvätt. Det är väl det mest akuta. Annars ska jag för en gångs skull bara vila, läsa klart min bok. Läser just nu Exhäxorna med Jane Moore. Den är småkul och lättläst. Men sen är jag sugen på att sätta tänderna i en deckare. Gubben håller på att läsa Stig Larssons böcker och rekommenderar dem. Så det kanske blir den första där.

Lite sugen är jag på att läsa Per-Anders Fogleströms: Mina drömmars stad serie. Var många år sen jag läste den och då tyckte jag den var bra. Ja jag har ett stort gäng böcker som väntar. Har köpt på mig mer böcker än vad jag hunnit läsa och eftersom vi ska evakuera datarummet där böckerna står och vi inte har någon annan plats för dem så måste jag läsa på så vi antingen kan lägga ut dem på tradera eller köra dem till solareturen så någon annan kan få njuta av lite trevlig läsning.

Nä nu pyser jag i säng en stund här. Ses senare. *kram*

Kommentarer
Postat av: flowie

Rekommenderar oxå stieg larsson böckerna :-)

2008-12-02 @ 19:11:58
URL: http://http://flowie.blogg.se/flowie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0