Har vaknat till liv nu!



Har legat i sängen av och till idag men nu börjar jag må lite bättre.
Igår på förmiddagen började jag att få ont i magen och orkade inte göra så mycket här hemma. Magvärken blev bara värre och värre under dagen som gick.
Nä tyvärr var det inga förlossningsvärkar, det hade varit positivt.
Detta var allt mina vanliga magkramper som kom tillbaka på besök. Jag får ju dem inte så ofta men tillräckligt för att man ska orka med dem. Hade dem för ca 2 månader sen med. Jag vet inte vad de beror på men de kan ha att göra med tarmen trodde en läkare på akuten. Har varit till akuten en och två gånger med dessa kramper när jag inte stått ut men de hittar ju inget så därför måste jag till vc men vad kan man ta för prover på en gravid. Ja blodprov går ju men de kanske vill gå ner och kika i mage/tarm med. Nä när bäbis väl är ute så måste jag ta tag i detta.
Det är fruktansvärt att ligga timme ut och timme in med magkramper, känns som en kniv körs in i magen på en. Och detta hittar jag ju mest på att det känns så för jag har ju aldrig fått det men man hör ju folk som säger att det känns så.
Med ett par minuters mellanrum kommer dessa kramper med så man ligger ju klubbad i sängen. Orkade va uppe en stund på kvällen igår men sen blev det värre igen och natten har varit hemsk.

Nu är iallafall de värsta kramperna över, känner nån enstaka då och då. Men man blir sliten som busen, inte vågar man direkt äta något heller. Prova lite yoghurt förut men det får nog räcka för ett tag.

Annars är det en fin dag här om än lite blöt. Var ut till postlådan förut och fick då uppleva blötsnön. Bara barnen har roligt så får det vara vilken snö som helst. :-)

Nä nu ska jag försöka ta mig in i duschen och få känna mig lite fräschare iallafall. Ska se om jag orkar mig iväg till leksaksaffären sen för Amanda ska på kalas till helgen och då behöver det inhandlas något åt hennes vän. Vad man nu köper åt en 9-årig kille. Ja det löser sig nog när vi kommer dit.
*kram*

Kommentarer
Postat av: Jenny

usch stackare :(

krama

2008-12-03 @ 14:48:36
URL: http://familjenav6.blogspot.com/
Postat av: Annika

Inget kul kramar om



Mår du bättre idag??!

2008-12-04 @ 08:25:34
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0