Huvudvärk och tapetsering!

Tapet


Denna underbara tapet från Sandberg är det vi håller på att tapetsera i lilla A´s rum. Det blir på ena väggen och de andra tre har vi målat i en liknande grön färg. Tror det kommer bli jättebra. Tapeten är rätt mönstrad så det kanske skulle bli för mycket med den i hela rummet. Vi har tänkt vi ska vara klara med rummet innan påsken och som det ser ut nu så kommer vi nog hinna.

Idag har det varit en jobbig dag, har fortfarande denna vedervärdiga huvudvärk, känns som jag håller på att bli knäpp här hemma. Det gör ont precis hela tiden. Vaknar med huvudvärk och sen spränger det på under dagen.  Vet inte hur jag ska komma till rätta med det. Har varit till läkaren och fick treo comp utskrivet vilket fungerade ett tag ganska bra. Men nu idag och i söndags när jag tog det så har det inte hjälp lika bra. Huvudvärken är fortfarande där, blev lite bättre en stund men nu är den där sprängande igen. Känns som huvudet håller på att explodera. Ska till sjukgymnasten på tisdag för att se om de kan hjälpa mig om huvudvärken beror på att jag är stel i nacken. Sen så har jag börjat fundera på om den annars kanske kan bero på bihåleinflammation. Har ont i mina bihålor och har haft det ett tag nu. Har trott att det gjort ont i bihålorna pga att jag är nässpraysberoende och inte tagit tag i det. Men men idag har jag slutat med min nässpray men jag får gå på avgiftning och får ta kortisonnässpray istället ett tag för annars blir det inte bra. Men jag ska iallafall inte ta vanlig nässpray mer. Jag hoppas detta kommer hjälpa mina bihålor. Ska ringa läkaren imorgon med och höra. Jag gör vad som helst bara jag blir av med huvudvärken för man orkar inte leva så här. Orkar inte ta mig för någonting och är bara trött och ledsen. Bryter ihop ett par gånger per dag nu för att det gör så ont.

Nä nu ska jag se om vi kan få upp nån våd till sen måste jag lägga mig och sova för jag orkar inte med denna dag mer. Håll tummarna för mig att läkaren kan hjälpa mig imorgon så jag får bukt med mitt huvud annars vet jag inte vad jag ska göra så här kan man inte må iallafall.

*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0