Surar här.

Gah hur kunde Nordman gå vidare före Carola och underbara Andreas. Nordmans låt var ju så otroligt mycket sämre. Men visst det är ju bara min åsikt och de flesta verkar ju tycka tvärtom eftersom Nordman som sagt gick vidare. Orkar inte ens se fortsättningen på spektaklet. Jag är förstummad. Tycker det mesta som Nordman gjort låter likadant. Usch så irriterande.
Jag har ju en stor crush på Andreas Johnsson med så jag vill ju att han skulle gått vidare så man har något trevligt att vila ögonen på i Globen sen.

Sitter här och surfar runt lite nu medans sambon och dottern ser klart andra chansen. Surar lite över att en av mina favoritsidor, babyboom.nu ligger nere med. Jag vill bara ha allt som jag vill att det ska vara.

Något som varit bra med kvällen är att vi käkade smörgåstårta till kvällsmat och det var verkligen så gott. Sen så har dagen varit riktigt trevlig med, fullt upp hela dagen.
Vi hade min mamma, syster med gubbe här på lunch och sen så bowlade vi på wiin. Mycket trevligt fast det gick väl inte sådär super för mig.  Syrrans gubbe är otroligt bra på det där, han har verkligen hittat hur man ska få strike nästan varenda gång.
Barnen hade kompisar här med så de hade också väldigt skoj. Fullt hus precis som jag älskar att ha. Jag är nog översocial, mår dåligt om jag inte har en massa människor omkring mig. Måste träffa familj och vänner ofta. Känner mig ensam annars. Men det är väl nästan ett måste att man ska älska att ha en massa folk omkring sig när man har så många barn som vi har. Fast jag tycker ju inte fyra är ett dugg många.

Har fortfarande inte lärt mig hur man ska kunna göra denna sida finare, jag vill så gärna ha en fin blogg. Undra ifall sambon är något haj på det. Kanske skulle höra med han hur man gör.

Nä nu blir det att hänga dagens sista tvätt, har kört 3 maskiner idag men ändå har det inte minskat något i tvättkorgen så det blir att köra ett gäng imöra med. Idag var det ytterkläder och handdukar som stod på tapeten.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
*kram*

Kommentarer
Postat av: Weronica

Vad skoj att du blivit med blogg =)

Är det okej om jag lägger till dig balnd mina länkar i min blogg?

Kram

2008-03-10 @ 14:14:56
URL: http://www.werali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0