God kväll!

Ja kära ni, kväll eller kanske snarare natt. Men jag kan inte förmå mig att krypa till sängs. Varför är det så svårt att ta och gå och lägga sig. Jag behöver ju verkligen sova då mitt humör blir lite taskigt om jag är trött.

Idag har det varit en rätt lång dag. Anton hade feber igår så han fick vara hemma från dagis. Idag hade han inte feber utan var piggare förutom hostan. Han var nog lite rastlös på morgonen strax efter att de andra åkt till dagis, skola och jobb för han hittade på en del bus.
Jag var inte riktigt på humör för det idag. Men som tur var gick det över relativt snabbt. Goseungen min som han är. Har fått en massa kramar och pussar av honom.
Förmiddagen gjorde vi inte alls mycket jag, Anton och Cornelia. Slöade framför tvn och läste böcker. Mysigt.
Efter lunch kom gubben hem och han tog med sig barnen ner till sin mamma så jag kunde plugga.

Har ett arbete som ska va inne på fredag och jag hade bara skrivit ett par meningar på det. Men efter ett par timmars pluggande är iallafall första uppgiften kvar och imorgon hoppas jag hinna klart med den andra. Har lite idéer på hur jag ska skriva. Men jag orkar inte göra det nu.
Ska bli så skönt när denna uppgift är inne, då ska jag ta och läsa min bok som ligger och väntar på mig.

Nä nu hojtar gumman och vill ha käk så det är lika bra att avsluta här har inte hänt så mycket här ändå idag.

Sov gott allihopa. *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0