Hallåjsan!

Har haft lite påsklov från bloggen tror jag. Har inte haft någon ork. Påsken har varit rätt lugn, träffat familj och vänner. Grillat och varit ute och njutit av det underbara vädret vi haft.
Jag känner att man fick lite ny energi nu när man varit ute endel.
Jag har även hunnit plugga endel, det är en heldel att läsa i skolan nu. Mycket av det är intressant men det tar sån tid att läsa tycker jag, särskilt när barnen är hemma och man hör hur de leker. Klart man blir lite nyfiken på vad de gör då. :-)

Imorgon bär det av till Kristinehamn igen. Ska bli kul att träffa klassen igen. Jag ser fram emot torsdagarna mycket, det är väldigt skönt att komma iväg och plugga. På eftermiddagen ska jag försöka få med mig familjen på prommenad, både jag, gubben och barnen behöver det.

Nä nu ska jag och gubben kika lite på film innan det är dags att kojsa. Ville bara kika in till bloggen en snabbis. :-)
Hoppas att jag finner lite ny energi för bloggen snart.

Ta hand om er och sov gott. *kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0