Underbara dag!

Vilken otroligt härlig dag. Solen som sken och fåglar som kvittrade, helt underbart.
Idag har vi varit till min syster och hennes gubbe och käkat lunch, smörgåstårta. Smaskens, var ett tag sedan jag käka det. De hade en inflyttningslunch då det inte var länge sedan de bytte lya. :-)

Sen så fick jag se bild på min lilla systerson som för närvarande befinner sig i min systers mage. Det ska bli så otroligt roligt att få bli moster, jag längtar verkligen. Är så glad för min syster och hennes gubbe skull. De kommer få världens bästa gåva. Men lillkillen kommer att bli mosters lilla fis. :-D
Blir så skoj att han och Cornelia blir ganska jämngamla med. I september är han beräknad att komma.
Grattis älskade syster till ditt lilla mirakel.

Annars har jag försökt plugga lite här idag, vilket inte är det lättaste när barnen är hemma. Jag har lite svårt att koncentrera mig. Men jag fick lite läst och ska plugga även imorgon. Gabriel har varit på maskeradkalas och självklart var han utklädd till en star wars-figur. Hans favoriter. Medans han var där och Amanda var hos en kompis tog vi andra oss en liten prommenad när vi skulle hämta Gabriel. Vädret var ju så oerhört underbart så man ville bara vara ute hela tiden.

Igår hade vi en kille här som fyllde 6 år. Min goa Gabriel.
Grattis gubben min.


De blir så stora barnen, kan inte förstå att mina smågrabbar Gabriel och Martin blivit hela 5 och 6 år. Jisses alltså! Och i takt med att de blir äldre så blir ju ve och fasa även jag äldre. Än så länge har jag ingen åldersnoja, blir ju bara 32 i år. Tror inte jag kommer få det på ett bra tag heller om jag någonsin kommer få det. Känns inte så nu.

Nä nu ska jag ta och slappa lite här så jag orkar plugga imorgon och åka på picknick. Ha en fortsatt trevlig kväll. *kram*

Kommentarer
Postat av: carina

kul att få göra dej till moster åt ett litet monster

2009-04-05 @ 14:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0