Anton fortsatt sjuk här!

Hade skrivit ett inlägg nyss och så stängde bara firefox av sig, så jäkla irriterande. Vad sur man blir.

Orkar inte skriva om det inlägget heller.

Här är Anton fortfarande sjuk, feber med över 39 grader. Han är sliten min lilla prins men vid ganska gott mod iallafall. Men nu måste det väl snart vara över med alla dessa sjukdomar. Anton har ju varit sjuk av och till sen oktober med hur många feber perioder som helst.  Han hinner knappt tillbaka till dagis förrens det är dags igen tycker jag. Nu hann han vara där i fyra dagar. Nä hit med lite vår och sommar för då brukar vi vara rätt friska.

Idag har jag beställt tapeter till Cornelia och det blev den prickiga, tror att den blir snygg där inne. Tyckte lika mycket om den prickiga som askungevagnstapeten och hade svårt att välja. Men gubben tyckte den  prickiga och då blev det lite lättare att välja. Ska bli så kul att få sätta upp den. Imorgon skulle den eventuellt komma in trodde de då de beställde den imorse. Så jag hoppas så att det blir så för då ska jag köpa färg med. I helgen blir det nog lite renovering av.

Nä nu ska jag inte sitta här mer utan se klart min såpa medans gubben spacklar. Sen så blir det nog ett avsnitt dallas.
Så kul att se alla frisyrer och kläder som de hade då.


Ha en fortsatt trevlig kväll och ta hand om er. *kram*

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh vad jobbigt gumman :(

kramar om



hoppas han snart blir frisk

2009-01-22 @ 23:00:15
URL: http://familjenav6.blogspot.com
Postat av: jenny

Tack gumman. dina ord värmer :)





Hehe japp ^^

japp jag kan se om hon kan fixa din sen om du vill :p



kraaaam

2009-01-23 @ 09:10:27
URL: http://familjenav6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0