Är det en vanlig dag?

Är det en vanlig dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Karins födelsedag. Hurra! Hurra! Hurra!



Idag fyller en helt underbar person 30 år, en jättego vän till mig, min desperata hemmafruvännina, min tåflörterska. Jag är så glad att jag lärde känna dig, du har förgyllt mina dagar. Det är alltid så lätt att prata med dig och du lyssnar alltid. Jag kan inte i ord beskriva hur mycket jag värdesätter vår vänskap, jag finns här för dig alltid. *kram*

Kommentarer
Postat av: Karin79

Älskade Carita!



Tack för den fina grattulationen och tack för att jag får vara din vän.



Tåflirt och många kramar från Karin

2009-01-31 @ 22:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0