Behöver era tips på lampor.

Anton är frisk, äntligen. :-) Tog en vecka denna gång med. Så två veckor av januaris fyra har han varit sjuk, stackarn.
Idag efter att ha lämnat de stora grabbarna på dagis packade vi in oss i vår mondeo och begav oss till ikea.

Hade en lista på saker som skulle inhandlas och allt fanns så när som på en tavellist i vitt. Men den kommer in om nån vecka och jag åker ju gärna dit igen. :-)
Det var Cornelias rum som fick möbler idag, en bokhylla med lådor till, två lampor, kudde, pläd. Det blev väldigt mysigt där inne. Nu ska det fixas upp lite tavlor, taklampa bla.

På tal om taklampor, vad har ni för taklampor i era barnrum? Vill gärna ha lite tips.

Sen har jag fastnat så för dessa bokstäver som man kan beställa på nätet men de är så dyra tycker jag och Cornelia har ett ganska långt namn. Men jag ska göra egna, tror inte det är så svårt bara man tar sig tiden. Ska göra dem i pastellfärger, blir jättesnyggt tror jag.

Ska ta kort på hennes rum bara det blir lite mer lull-lull i det för det ser lite kalt ut nu.

Efter ikea blev det lite klädesaffärer och leksaksaffärer. Var tvungen in på hm och byta en mössa jag köpt åt sessan. Tog en i stl. 62/68 och hon har precis börjat använda 62 så den borde ju passa men icke den var alldeles för liten så idag fick jag byta den mot 74/80. Är det bara mina barn som har stora huvuden eller är mössorna väldigt små?

Har haft samma problem med alla mina barn så jag borde ju ha tänkt mig för. Får alltid ta ett par storlekar större. Köpte för någon vecka sedan en häftig mössa till Anton och tog storlek upp till 3 år men den var med för liten. När jag skulle byta den så var Anton med men han ville inte ha den mössan utan kasta den i golvet. Där fick jag. Haha. :-D

Gillar ju mössor och barnen har en heldel men oftast väljer de sina favoriter varje dag ändå.

Sen så vill jag skicka en grattis hälsning till Annika ( Duracellmamman ) som fyller år idag. Stort Grattis på din dag. Hoppas du haft en supermysig dag. *kram*



Nu blir det mys framför tvn här innan jag ska kojsa. Ha det så bra. *kram*

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Tack Gummman!!



I Tildis rum har vi den stora gula solen från IKEA. Super nöjd med den!!



Kramis!!!

2009-01-29 @ 16:18:14
URL: http://duracellmamman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0