Godmorgon!

Det snöar! Så härligt även om det är pyttelite men jag hoppas hårt på att styrkan ska öka snart. Jag vill ha en heldel snö, så barnen kan leka och busa en massa i snön.
Tycker det är på tiden nu att det blir lite snö, det har ju inte varit så mycket av den varan denna vinter och det är ju ändå januari nu.
Har en favoritbild på Gabriel i snön som jag måste få visa er.


Den vintern var det bra mycket snö ute.:-)

Inatt har vi fått sova gott med, ingen som spytt. Nu har det gått 3 dygn sedan Anton spydde senast så jag har väldigt goda förhoppningar om honom. Längsta tiden hittills denna magsjuka. För Martin är det 1½ dygn sedan han spydde och han mår jättebra och käkade frukost som vanligt. Imorgon är vi nog smittfria och kan få bege oss ut i världen äntligen. Jag hoppas så på det men ropar inte Hej än, kanske bara ett litet hallå.

Nu ska jag ta och fortsätta röja här hemma, lillan har somnat och de andra leker på ovanvåningen. Men först ska jag leta upp lite huvudvärkstabletter för mitt huvud bultar. Ha en fortsatt trevlig dag. *kram*

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du ska se att ni är friska nu! Och det är väl ändå på tiden kan man tycka... :-)

2009-01-08 @ 11:27:14
Postat av: Annika

UNDERBAR BILD!!!!!







Tack för alla fina kommentarer de senaste dagarna!! De värmer!!



Massor av kramar!!

2009-01-09 @ 01:37:11
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0