Hallojsan!

Godmorgon!

Kom på att jag aldrig uppdaterade här igår. Hade jordens huvudvärk och magvärk. Ja jag kände mig helt utslagen hela dagen så gubben kom hem lite tidigare från jobbet. Tack!


Senare på eftermiddagen kom min goda vän L förbi och vi tog oss en prommenad men inte ens det fick huvudvärken att släppa. Annars kan det göra det ibland. Men men prommenaden var härlig ändå, skönt att gå och töla en stund. Man behöver sina vänner att prata av sig med emellanåt, gubben orkar nog inte lyssna på allt jag har att babbla om. :-)

Igår blev det inte så mycket jobbat med datarummet, jag fastna framför tvn på kvällen. Orka inget annat men idag mår jag lite bättre så nu ska jag se om jag inte kan få bort lite mer härifrån. Vill ju komma igång med det roliga. Men först är det ju en massa förarbete innan man får göra det roliga som förändrar rummet. Ska ta och måla fönstren med, ja inte glaset då. Är trött på dessa bruna fönster och vill ha vita fina. Bytte ju fönster på ovanvåningen och det blev så mycket bättre. Dags att ta tag i nedervåningen.

När jag surfa runt igår så hitta jag något väldigt sött som jag inte sett förut. En rosa dalahäst, gulligt. Vet inte om jag vill ha den hemma men söt var den iallafall. Skulle vara fin på Cornelias rum sen.


Nä nu är det dags att få på Anton kläder, se till att de andra med får på sig sina och ta upp Cornelia. Om en timme är det dagis och då borde vi ha blivit klara.

Ha det så bra idag. *kram*

Kommentarer
Postat av: Ulrika

När jag har blivit frisk får vi också ta lite promenader. Både mina ben och mun behöver motionera lite :-D

Hoppas du mår bättre nu



Kram

2009-01-14 @ 09:06:02
Postat av: Jenny

Vilken snäll man du har vännen :)



Jobbigt med sån huvudvärk :/

kraaaam

2009-01-14 @ 18:53:48
URL: http://familjenav6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0