Jag är förälskad!

Ja nu har kärleken slagit till ordentligt och jag måste bara få den.
Var in och kikade på Gymborees hemsida och jag föll direkt, varför måste affären ligga i USA och varför har inte jag någon resa planerad dit.
Om man beställer måste man då betala tullavgift? Ja detta är frågor som jag måste hitta svaren på för det finns så mycket finna kläder där som jag vill ha.
Till Cornelia hittade jag detta:
Så fin top med en så söt giraff på. :-)


Sen detta set till lillan med.

Bilderna kommer från Gymborees hemsida.

Vilka vårkänslor man får när man ser Daisysetet med. :-)

Nu ska här surfas vidare på sidan innan jag ska städa. Passar på att städa lite då gubben och Cornelia åkte och handlade istället för mig. Ville ju egentligen komma ut själv men jag är så trött efter att ha sovit dåligt. Men när de kommer tillbaka blir det en prommenad för hela familjen, det kan vara skönt.

*kram*

Kommentarer
Postat av: Karin79

Åh vilka söta kläder! Jag förstår att du blev såld. Har du fått någon kläm på tullafgiften?



Här dras vi fortfarande med vår sega förkylning. Skriver en lista över "pigghetsgraden" och börjar med den piggaste:



1. N

2. Jag själv

3. M

4. S



Hoppas att det inte blir någon mer magsjuka hos er nu! Hur har det gått med gästerna ni hade på nyår, har de klarat sig?



KRAM!

2009-01-03 @ 17:37:44
Postat av: Annika

Visst e de söta!!! :-D



Just den klänningen har jag beställt till Tildisen :-D



De där med tullavgifter är olika, ibland slipper man, ibland inte...



Men känner du någon i USA o beställer genom henne/honom blir det ju såklart billgast!!



Trevlig kväll!!

2009-01-03 @ 21:39:03
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0