Kan vi andra ha klarat oss?

Jag var rätt säker på att någon skulle ha spytt nu i natt men natten förflöt i lugnets tecken, Cornelia var vaken en gång och Anton en gång men utöver det fick vi sova.

Så nu har det i eftermiddag gått två dygn sedan Anton spydde och om ingen mer spyr innan imorgon måste vi ju kunna bege oss ut i världen igen. Kanske skulle ta och åka skridskor igen. Barnen behöver verkligen få komma ut och hitta på lite skojiga saker. Snart är ju jullovet slut.

En sak jag irriterar mig massor på är internetuppkopplingen, sitter på trådlöst nu och hur många gånger som helst kan sidan inte visas och jag måste gå in igen och försöka. Måste upprepa allt två gånger ofta. Jag blir så störd på det men eftersom jag inte är någon dataexpert så vet jag inte vad jag ska göra. Till mitt försvar måste sägas att jag är ju gift med en dataexpert men han vet inte heller. Men detta måste åtgärdas snarast.
Skrev ett inlägg på Annikas blogg men det kom inte fram och när jag gick tillbaka och skulle skicka det igen så gick det inte för det hade redan skickats. Gah, varför syns det inte då?

Jag måste lära mig mer om datorer så är det bara, även om det inte är ett stort intresse hos mig så är det bra att kunna veta vad som händer. Jag gillar inte att känna mig okunnig.

Idag måste jag få in mina kort med på datorn, saknar dem massor och nu har jag ju inga kort att lägga ut i bloggen.
Nä dags att sätta igång med allt här hemma.

Ha en fortsatt trevlig lördag. Vad har ni för något inplanerat idag?
*kram*

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har en säkerhetsfunktion som gör att vissa komentarer måste modereras... vilket av dina kommenterare var det som inte kom fram??

2009-01-03 @ 21:40:30
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0