Min lilla tjockis!

Cornelia växer verkligen så att det knakar. Var till bvc idag och vägde och mätte henne.
Idag väger hon hela 5330g och är 56 cm lång. Inte undra på att alla 56 kläder är i minsta laget. :-) Men då får jag börja använda alla fina 62:or och hon har en heldel fina klänningar i den storleken som vi visserligen redan tjuvstartat på. :-) Hittade mycket fint till Cornelia igår på hm med.


Hon börjar bli härligt rund. :-) Men så äter hon som en häst med, gosegumman.
Tycker hon är rätt likt Martin, lite kul för de andra tre är mer lika varandra. Är så nyfiken på hur hon kommer se ut som 1 år, som 2 år osv. Jag har lite svårt att föreställa mig det.

Idag har vi fått upp en hylla här hemma äntligen, över skrivbordet. Blir nog jättebra. Annars har det mest varit att rensa min gamla dator på kort och annat som ska flyttas till min nya. Det har tagit en heldel tid för jisses så mycket kort vi har. Men nu är vi strax klara här, sista mappen nu som ska flyttas. Sen är denna dator redo att åka upp. Ska bli så skönt att den kommer bort från detta rum för det innebär att imorgon kan vi plocka ner databordet och börja spackla väggarna bakom.

Har nog nästan bestämt mig nu för tapet 1 med. Spännande att se hur det kommer att bli. Man har ju en bild i huvudet av hur man vill att det ska se ut och jag hoppas att hennes rum kommer så nära den bilden som möjligt.

Nä dags att slutföra här och få slappa lite innan sängen kallar på en.

Ha en fortsatt trevlig kväll. *kram*

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Oj vad hon växer!! Härligt!!



Tyckte att den prickiga tapeten var bäst!!



Tack för alla fina kommentarer de senaste dagarna!!



Kramis!

2009-01-22 @ 01:37:43
URL: http://duracellmamman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0