Rätt halt ute!



Jepp, bananen det var jag förut idag. Hade lämnat grabbarna på dagis och skulle korsa vägen då ena benet bara for iväg.
Hur man blir när man ramlar, det känns helt pinsamt och man tittar sig omkring och hoppas att ingen ska ha sett en. Varför då? Alla kan ju trilla.
Blev helt ledbruten av det och kände mig som en gammal tant när jag traska hem efter det.

Nu blir det mest vila av här idag. Anton hade feber igårkväll och får vara hemma från dagis idag. Håll tummarna för att han inte har någon feber idag och att han blir frisk fort.
Det är så typiskt, jag som skulle vart ner till stan och träffat en vän. Men så är det på framförallt vintern, sjuka av och till fram tills våren kommer.
Ha en fortsatt trevlig dag. *kram*

Kommentarer
Postat av: jenny

Aj aj då :/

aldrig trevligt å ramla :(

ja visst. hur man blir :/



kraaaamar

2009-01-21 @ 10:20:34
URL: http://familjenav6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0