Sovit gott i natt!

En lugn och skön natt utan någon som kräks. Behövde bara mata Cornelia vid ett tillfälle och det är ju inget. Känner mig bra mycket mer utvilad idag och kanske jag då inte kommer känna mig lika less idag.
Anton har inte spytt sen igår morse, fått behålla all dryck och lite rostat macka, yoghurt och mat. Men jag vågar inte hoppas helt än, det får nog gå ett dygn till. Han har tröttnat på saft med stackarn, blir ju inge gott att behöva dricka det där söta hela tiden.
Men vi följer sjukvårdsrådgivningens råd fullt ut för vi vill inte ha en uttorkad kille. Men vi har lite olika saft och tänkte göra nyponsoppa med, allt för att han ska få i sig vätska.

Idag lockar nog en prommenad allra mest, nja inte helt sant för helst hade jag velat gå på stan med någon vän och shoppa en massa, men en prommenad är nog det näst bästa. Tror det kommer göra gott för hela familjen. Sen hade jag tänkt att klå barnen i bowling på wiin. :-D Hahaha!

Igår kväll när allt var lugnt och skönt här och alla utom gubben låg och sussade så satt jag här och drömde mig bort på hms sida. Hittade en heldel fint till barnen. Mycket fint till Cornelia med men i storlek 86 som minst, sjutton också. Vill ju helst inte köpa in kläder som hon inte kan ha på över 1 år. Men några av sakerna kommer jag nog inte kunna låta bli men jag hoppas att de kommer i affären istället. Bland annat var det toppar med Sarah Kay motiv.


Jag gillar Sarah Kays bilder de är väldigt fina.

Tänkte bjuda på en bild av Cornelia från nyårsafton, efter det har vi nog inte tagit en enda bild. Det har varit för mycket här hemma.
Men så här söt var sessan på nyår.


Och här är en bild på min stora sessa, Amanda gosgumman min.


Nä nu är det dags att komma ur pyjamasen och komma ut en sväng. Ha en fortsatt trevlig dag. *kram*

Kommentarer
Postat av: Ami

Vilka fina sessor du har! =) Usch, inget vidare med magsjuka! Vi får hoppas att det kommer att bli en bra vår för oss alla utan sjukdomar! KRAM

2009-01-06 @ 10:20:11
URL: http://ami-summermoon.blogspot.com/
Postat av: jenny

Ååh vad skönt med en lugn natt. Tänker på er massor!

2009-01-06 @ 10:39:04
URL: http://familjenav6.blogspot.com
Postat av: mia

Hej

Var just inne å såg att ni inte haft det för kul under jullovet. Hoppas att det är över nu å att ni snabbt får orken tillbaka. Kan ju ta lite efter en sådan pers vill jag minnas. Hoppas att allt är bra annars, det var ett tag sedan vi hördes av. Får det lov att bli ändring på eller hur?

Kram till er alla.

2009-01-06 @ 15:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0