Tack goa syster C.

Idag har det varit en rätt trevlig dag men stressig. Börja med att vi fick lite bråttom imorse då Gabriel skulle hinna med en buss för att han och hans dagisavdelning skulle iväg till ett annat dagis här och dansa. Vi har varit väldigt sega länge nu. Direkt efter att ha lämnat barn på dagis och sett gubben åka till jobbet så for jag, Amanda och Cornelia ut till Bergvik för lite veckohandling.

Hann med lite snabb kik på hm och kappahl med, mycket fint hitta vi till Amanda men hon kunde inte bestämma sig för vad hon ville ha så det slutade bara med en munkjacka. Vi får åka dit igen och kika när vi har mer tid på oss för idag skulle vi till min älskade syster och luncha.

Det var väldigt trevligt att ses igen. Vi brukar ses rätt ofta men nu har det inte blivit så mycket av den varan då Anton varit sjuk så mycket. Jag har saknat henne men nu känns det bättre. :-) Tack älskade syster för en trevlig lunch. Jag är så glad att jag har mina systrar, de är underbara. :-)

Gabriel och Martin började på sin gympa med idag efter ett långt lov därifrån. Gabriel tyckte det var jättekul och sprang omkring, det var hinderbana idag. Men Martin han satte sig på tvären och ville inte vara med om någon hinderbana minsann. Ja han är bestämd denna herre. Får hoppas han tycker det är roligare nästa gång.

Nä nu ska jag ta och se om jag kan ta mig i säng här, är supertrött efter att ha sovit dåligt inatt. Just nu är en god natts sömn det jag längtar mest efter och att få ha sängen ifred från barn. Vill att Anton och Cornelia ska växa upp ett par år en liten stund och sova gott på sina rum. Jaja så småningom blir det så och det ska bli härligt.

Sov så gott. *kram*


Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Är inne med en härliga, varm fredags kram och önskar Dig en underbar helg!



Massor av kramar!!

2009-01-30 @ 11:58:09
URL: http://duracellmamman.se/
Postat av: c

så välkommen så på lunch fler ggr. alltid kul att träffas. du är ju världens bästa stora syster

2009-01-30 @ 13:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0