Tack Jenny ( Frugans blogg )!

Jag har fått en Awards av Frugans ( Jenny ) blogg, Tack så mkt!



Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig.Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!

Kopiera in texten o bilden (kunde ej skicka med bilden) i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till! Jag skickar denna award vidare till följande:

wikans ( Ulrika )
flowie ( Jenny )
ami-summermoon ( Ami )
duracellmamman ( Annika )
werali (  Weronica )
Innana ( Pia )
Frugan ( Jenny ) Ja jag skickar tillbaka awarden till dig för din blogg är väldigt mysig.
Lottiec ( Helena )

Detta är bloggar jag brukar läsa och som jag tycker om. :-)

Kommentarer
Postat av: jenny

naaaaw tack gummaN krama

2009-01-09 @ 21:44:52
URL: http://familjenav6.blogspot.com
Postat av: Duracellmamman

Tack så mkt Gumman!!! Värner gott att få den här fina awarden av dig!!



Kramis

2009-01-10 @ 16:45:12
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0