Tacomiddag och Let´s dance!



I eftermiddag kom våra goa grannar över på tacos eller snarare tortillas, vår vanliga fredagsmat. Det är alltid lika skoj att ses. Är så glad över våra grannar, kul att ha ett par i vår egen ålder så nära med barn.
Tänker så på vad min goda vän L berätta när vi var och shoppa om sina grannar. De är lite väl högljudda så hon trodde att tjejen skulle föda barn lite då och då. Det fick mig att tänka tillbaka på när vi hade såna grannar när vi bode i lägenhet, höga skrik till tonerna av "No matter what". Den sången spelades om och om igen så man var rätt trött på den. Som tur jobbade han borta ibland så man fick lite paus ifrån dem.

Nu har vi rätt bra grannar runt om, de flesta är väldigt trevliga. Men så har vi grannen mitt emot på vår baksida som är lite speciell.


Jepp, han gillar att gå naken ute. Kan ju inte säga att jag är så glad åt det, det är inte många av hans grannar som är det. Och flera har sagt till honom men han bryr sig inte. Han frågade mig ifall jag tyckte det var okej att han prommenerade naken och jag sa att jag inte tyckte det var okej, framförallt för barnens skull. Men brydde han sig, nej. Varför frågade han då. Om han odlar upp en tät häck så man inte ser honom får han gärna gå naken för min del men nu har vi ett hål i häcken och den är halv dö av och till.
Har tänkt jag ska fixa till häcken bättre i sommar.

Ja man väljer ju inte sina grannar men som sagt vi har haft tur, särskilt U och G som är så goa och det är så kul att träffa dem.

Nä nu ska jag kika lite mer på Let´s dance och se dem svänga sina lurviga. Skulle med vilja kunna dansa så.
Ha en fortsatt trevlig kväll. *kram*

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack för att vi fick komma över på tacos, alltid lika trevligt! Ni är rätt goa ni med tycker vi:-), men "näcken" skulle man som sagt gärna slippa. I alla fall på sommaren!



Promenad snart!



KRAM

2009-01-23 @ 21:13:25
Postat av: Jenny

mm det ska vi äta idag :)



men har får inte gå runt naken så.



Usch! :/



hoppas allt är bra med er, ses snart tycker jag :)

kram kram

2009-01-24 @ 07:37:50
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0