Tapetångest!

God kväll!

Äntligen kväll, har velat gå och lägga mig sedan jag gick upp imorse. Cornelia fick för sig att vara vaken inatt till klockan var runt 4. Efter det sov jag rätt kasst med. Så jag hoppas så att man får sova någon timme mer inatt.

Trots tröttheten har denna dag gått enormt fort. På eftermiddagen var jag och strosa i affärer med en vän och tog en fika. Mycket trevligt och jag hittade lite kläder till Amanda. Hon har växt en heldel och så råka gubben tvätta sönder hennes vinterjacka. Han mixade färger lite så hennes ljusrosa jacka har en svag nyans av blått nu. Men jag fyndade ordentligt idag och hittade en snygg vinterjacka till halva reapriset. Sånt gillar jag massor.

Lämnade även tillbaka tapetkatalogerna idag som jag lånat. Har tagit kort på de som jag gillar bäst så jag tänkte ta och visa er. Vilken tycker ni är snyggast?


Denna är nog den jag gillar bäst, väldigt mysig. Färgerna på tapeten kommer inte riktigt till sin rätt här.

Annars är denna en favorit med, den har kommit starkt på slutet.


Sen var det en randig med som jag gillade som gick i rosa, beige och vitt.

Gubben gillar bäst denna från eco


Som ni ser är det rosa som gäller som fondvägg. Den första och sista bilden har liknande rosa medans den prickiga i mitten är lite mer gammaldagsrosa.

Åh det är så svårt, jag kan inte bestämma mig. På de tre övriga väggarna blir det målat vitt. Jag vill ju börja med detta snarast men först måste jag ju ha bestämt vilken av tapeterna jag vill ha.

Idag medans jag var och shoppade så var gubben och barna ute och lekte i snön och byggde tunnlar. Gubben tog en sån härlig bild på en glad Martin.


Nä nu måste jag ta mig i säng. Imorgon står en date med en god vän på schemat och ett läkarbesök på bvc. Då bör jag vara lite pigg. Sov så gott. *kram*

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag röstar på tapet 1 sedan tycker 3 och sist 2.

Glömde att tänka över skorna jag såg, kanske inte var meningen att jag skulle köpa dem:)

2009-01-21 @ 00:03:36
Postat av: Ulrika

Håller med föregående talare: 1:an, 3:an och 2:an.

2009-01-21 @ 08:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0