Vill bara gråta nu!

Anton har spytt igen. Vi hörde hur han grät och när vi kom in till honom hade han spytt ner hela sig och sängen. Så det var bara att duscha en superledsen kille och byta i sängen. Men varför går det aldrig över på honom, jag börjar bli riktigt orolig för honom och vi får nog ta och ringa till doktorn. För nu har han spytt i onsdags, torsdags, lördag och söndag. Lördag och söndag bara en gång varje dag men ändå. Så många dagar som det hållit på, kan det göra det?

Någon som vet, jag har inte varit med om det förut.
Annika såg att du undra ifall vi alla har haft det nu men tyvärr inte, gubben, Martin och Cornelia är kvar och kanske jag. Jag har ju inte spytt men mått superilla så jag är ju inte hundra på att ha haft det.

Just nu känns allt så ledsamt och jag ser ingen ände på detta, känns som det kommer vara så här för alltid. Jag vet ju att det inte kommer vara så men när tar det slut.

Behövde skriva av mig lite bara. Nu ska jag ta och pysa i säng och hoppas att natten blir lugn iallafall.
Ta hand om er. *kram*

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Stackars Anton! Tycker som du att det kan vara idé att ringa doktorn imorgon, för det kan väl inte vara "vanlig" magsjuka? Då håller det ju på i ett par-tre dar "bara". Håller tummarna för att eländet ska ta slut så fort som möjligt för er alla.

Kram Ulrika

2009-01-04 @ 23:20:55
Postat av: Annika

Stackrs liten!!! Massor av tänker på Er kramar!!

2009-01-05 @ 12:08:28
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: jenny

ååh stackare :(

krama

2009-01-05 @ 12:53:54
URL: http://familjenav6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0