zzzznark!

Jisses så trött jag barit idag, som en zombie hela dagen. Vet inte varför. Lederna har varit värre än värst, blä för dem. Nä idag har jag varit gnällig. Dock har det varit en rätt bra dag ändå idag.

Efter lunch for vi iväg och hämtade upp tapetkataloger och köpte spackel. Innan jag låna tapetkatalogerna hade jag hittat två tapeter jag var intresserad av, nu finns det ett gäng till vilket försvårar allt.
Ska ta kort på dem och visa er, vet inte vilken jag helst vill ha. Allt jag vet är att jag vill att den ska gå i rosa.

På eftermiddagen fick vi besök av min ena syster och mamma, mycket trevligt med en fika och pratstund. Fick mig på gott humör.
När de åkt hem så ringde en god vän till mig och ville komma och hälsa på så vi fick oss med en trevlig pratstund. Var så länge sedan vi sågs, så tråkigt när tiden bara springer iväg ibland och man inte hinner ses så ofta. Men det kändes som det var igår vi sågs och inte ett par månader sedan. Hon är en sån underbar person och man blir alltid så glad av att träffa henne. Tack S för en trevlig pratstund och tack för de fina presenterna till barnen.

Jag tänkte förut idag på hur lyckligt lottad jag verkligen är som har en underbar familj och flera underbara vänner som förgyller mitt liv. Jag borde verkligen inte gnälla emellanåt när allt inte blir precis som jag vill ha det. Men det är det som gör mig. Jag har stora krav på mig själv men skulle ibland vilja kunna känna mig nöjd när jag nått delmålen på vägen. Något jag måste jobba med, det är ju inte bara resultatet som räknas utan vägen dit och att man gör sitt bästa.

Nä nu ska jag ta och pysa i säng, lite tidigare än vanligt. Är som sagt så trött och imorgon är det upp tidigt. Ha en fortsatt trevlig kväll. *kram*

Kommentarer
Postat av: jenny

Det är för att du är en sån härlig person som vi tycker om dig :)



Vad roligt å göra ordning rummet ^^

kraam

2009-01-19 @ 09:39:57
URL: http://familjenav6.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Hoppas du hittar en tapet ;) Skulle vara spännande att se bilder. Ha en bra kväll!! // M-L

2009-01-19 @ 22:20:02
URL: http://windstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0