Hej!

Länge sedan nu. Hade tappat bort min ork och därför inte varit in här på länge. Börjar känna ett litet sug efter bloggen nu igen. Men först en natts välbehövlig vila. Har sovit max fyra timmar per natt nu i över en vecka. Är det inte Cornelia eller Anton så är det någon av de andra barnen eller så snarkar gubben eller så kan jag bara inte sova. Plus sena nätter med renovering. Men nu ska jag krypa i säng innan midnatt iallafall så jag orkar göra en längre uppdatering.

Sov så gott. :-) *kram*


Kommentarer
Postat av: Terese

Hej! Vad kul att du bloggar, hit kommer jag kika in fler gånger :-D Hoppas allt är bra med er och hoppas du nu fått lite bättre sömn! Kram Terese

2009-07-30 @ 22:54:18
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Jenny Ölmebo

Ja usch , det är jobbigt å ej få sova :/

Hoppas du sovit gott inatt :)



Japp det stämmer att det är den lokalen :)

jaha har ni det, där ser man ^^

ha det toppen :)

kraaam

2009-08-01 @ 09:35:47
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0