Stort Grattis...

min goa syster Carina på din födelsedag. :-)

Ja idag var det dags för nästa syster i syskonskaran att fylla år. Vi tre systrar fyller alla i juli, vår mamma och pappa planerade in det bra. :-D Iallafall så fyller Ina hela 29 år idag, inte länge kvar nu tills hon joinar mig på andra sidan 30-års strecket. :-D
Ina är en jättego tjej som jag brukar ha mysiga systerdagar med då vi shoppar upp alla mina pengar. Haha, nä riktigt så illa är det inte. Men det är roligare att shoppa med henne än med maken. :-) Snart kommer hennes och hennes sambos lilla son till oss och det ska bli så otroligt roligt att få bli moster. För att inte tala om hur roligt det kommer att bli för dem att få sin lilla älskling.
Jag är så glad för deras skull, att få bli förälder är en av de största gåvor man får. Den lilla killen kommer att bli överöst med en massa kärlek. Och Ina och A här finns en moster sen som kommer längta efter att få rå om lillkillen och en massa kusiner som kommer vilja träffa honom. :-)

Så nu ska vi ta och käka här innan vi har fredagsmys. Ikväll har jag tänkt måla om jag orkar. Krattade gräsmattan förut och det tog nog 1½ timme så jag är lite sliten nu. Slappa på soffan lockar lite mer idag än måleri. :-)

Ha en fortsatt trevlig fredag. *kram*

Kommentarer
Postat av: carina

ja nu är de inte lång tid kvar innan lillen kommer. han är mer vild än tam :) räknar ner nu :)

2009-07-17 @ 18:53:56
Postat av: Amanda

Tack ska du ha! ^^

Ludwig blir bara piggare och piggare ju mer han växer så snart nog är han nog som vilken annan liten kille som helst. :o)

2009-07-17 @ 20:35:53
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: jenny Ölmebo

Ja det har du rätt i. att bli förälder, det är det störta gåvan någonsin :)



ha det gott



kraaaaaaaaaaam

2009-07-19 @ 10:25:36
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0