Anton sjuk igen!

Vad är detta, varför får han aldrig vara frisk någon längre stund? Ingen av de andra barnen har varit så här mycket sjuka. Det är nog bara Gabriel som är lite i närheten av honom som fick öroninflammation på öroniflammation när han var yngre. Sen oktober så har Anton haft feber och hostat av och till hur många gånger som helst så jag har tappat räkningen.
Nu har han över 39 igen och är så sliten.Kan han ha väldigt dåligt imunförsvar? Borde nog ringa läkaren. Jag hoppas ju varje gång att detta är nog sista gången men sen så går det en eller två veckor så är det kört igen.

Idag får gubben vara hemma och ta hand om sjuka barn för jag har hur mycket som helst att göra med skolan. Måste lämna tillbaka en bok imorgon och innan dess måste jag läsa ut den och sen kopiera det som jag tycker är av vikt inför uppgiften som vi har. Ett möte står även på schemat snart med kurskamraterna och vår mentor. Bra att jag då inte behöver oroa mig för att ha en klängig Anton på mig som vill ha min uppmärksamhet.
Men det känns inge bra att gubben är hemma och vabbar för det ligger varsel på hans jobb. 17 stycken som ska bort och de är väl runt 500 st. Så chansen finns ju att det är min gubbe som får gå. Nä trist som busen känns det och då är det så tråkigt att han måste vara hemma med sjuka barn när han egentligen borde va på jobbet och visa att de behöver ha honom kvar där.

Det kommer väl något positivt ur detta ändå även om han måse gå från jobbet, det måste ju gå att hitta ett annat jobb. Finns många dataföretag här i stan och han kan ju vara föräldraledig ett tag med. Det kommer fixa sig,  jag bestämmer det här och nu.

Nä dags att bänka sig framför skolboken och läsa klart den. Ha det så bra idag. *kram*


Kommentarer
Postat av: Jennie

Stackars liten som inte får vara frisk :-( hoppas det snart blir bättre!



Håller tummarna för att din man får stanna kvar på jobbet sitt!



kram

2009-04-01 @ 09:23:26
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja dessa sjukdomar ><

komemr tebax hela tiden :(

usch



hoppas att det försvinner nu!

så vi frå friska barn

kraaam

2009-04-03 @ 10:03:46
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: jenny

ja , får hoppas mannen din får vara kvar på jobbet.

kram

2009-04-03 @ 10:04:13
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0