Me & I

Ja denna helg har varit underbar, har laddat batterierna lite. Fyllt på mitt socialakonto. Jag har ju stort behov att umgås med familj och vänner för att må bra.

Igår så hade jag Me&I party här hemma. Det var så trevligt att få hem dessa goa tjejer till mig och jag är så glad för att jag lärt känna dem. Vi blev en 11 stycken tillslut iallafall. Kikade lite på kläderna och fikade. Gubben och barnen hade åkt ner till svärmor så jag fick vara mig själv en liten stund utan att ha några barn som är som små svansar efter mig.
Det blev lite shoppat för mig, kul med lite nytt på barnen.

Denna tunika/klänning till Cornelia föll jag för. Hon kommer bli så söt lilla gumman.

Bilden är tagen hos Me&I´s hemsida. Ja alla bilderna nedanför med. :-)

Denna grodtröja tyckte jag att Anton skulle passa bra i.


Till Martin var egentligen inte valet så svårt för han älskar rött och han gillar att greja med verktyg. Barnen har snickrat endel här på våren, sommaren och hösten. Så denna tröja passa han perfekt.


Till Gabriel tyckte jag det var lite svårare, han har ingen direkt favoritfärg som han nämt. Det fanns endel att välja mellan och jag valde mellan flera men det blev den vita traktor-tröjan till slut.



Det är första gången jag köper Me&I kläder så jag har ingen aning om hur de är i kvaliten. Nån av er som har koll? Håller de bra i tvätten och inte tappar färg och form fort? Jag hoppas det då de är lite dyrare än typ hm.

Vad blir det hos er idag?
Här kommer jag bara ta det lugnt idag, ja så lugnt det blir med fem barn. Det är endel att fixas men det är skönt att barnen är lugna iallafall. Nu har jag bara Cornelia hemma och hon sover så det är väldans tyst här. Bara datorn som surrar lite. Men om nån timme är det dags att hämta hem alla, fixa käk innan gubben kommer och sen skjutsa Amanda till karaten. Men vid halv åtta ikväll sjunker jag, Gabriel och Martin ner i soffan och kikar på halv åtta hos mig. Barnen har verkligen fastnat för det programmet. Måste bero på Helge Skog för det är han som gör programmet tycker jag. Efter det blir det nog familjen Annorlunda här innan kvällen avslutas med lite träning på wiin.

Ha en trevlig måndag allihopa. *kram*

Kommentarer
Postat av: Helena

Hejsan !!

Fina kläder du hittat till barnen :)

Meandi har jätte bra kvalite på sina kläder så du har gjort ett bra val av kläder!!

Kram

2009-03-09 @ 21:33:36
URL: http://[email protected]
Postat av: ulle

hejsan!

Jag har ganska mycket me and i kläder och de är super bra i kvaliten om man sköter tvätt råden. Jag har oxå handlat kläder till mina grabbar men de ska få det i födelsedags present.

Ha det bra Kram från ulle

2009-03-10 @ 10:51:38
Postat av: Jenny

ja den där bebis klänningen har jag köpt till Linnea.

kolla min blogg :)

2009-03-11 @ 17:34:12
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0